cevriyeee ben dr rıfat can öztürk hocanın tanıttıgı kozalak şurubu, elma sirkesi, karadut öz’ü kullanıyorum
Her gün kefir içiyor
Vitamin olarak sadece d vitamini
Abur cubur süt şeker hayatımızda yok
27 aylık . 6 . Ay asısından sonra bi kere hasta oldu daha hasta olduğunu bilmem. Haftada 4 gün annesiz oyun grubuna gidiyor 3 saat.
Sürekli annemin yanında dükkanda fln dışarıda soğukta büyüyor bi de.