Ay valla ben de bunu o zaman düşünürdüm hani insan bebek diyince hep uyuyan bi şey bekliyor ama nerdeeee :) aç olmadığına eminseniz çok büyük ihtimal gazdır, ne kadar çıktı gazı deseniz de gazı çok oluyor bebeklerin. Bir de 2 saatte bi emzirme sıkıntısı var zaten yorulup emmeyi bırakıyo uyuyo uyanıyor emzirmek kaç saat sürüyor filan cidden yeni doğan dönemi çok zor. Şimdi lohusalık filan da var muhtemelen ağlama krizleri yetersizlik hissi yorgunluk her şey karışık sizde. İyi haber tünelin sonunda ışık var korkmayın :) ama zamanla maalesef.. uykusuzluktan da ölünmüyormuş ya insan bunu bebeği çok küçükken anlıyor. İnanın kızım akşam 9 sabah 5 ağlardı her gün allahım ne zordu ama nüyüdükçe çok kolaylaşıyor. Şu an en zor günleri yaşıyorsunuz bakmayın sen büyüdükçe gör filan diyenlere hiç bi dönem yeni doğan kadar zor olamaz.