hellokitty8 Allah razı olsun canım benim amiinn senin 18 benim daha 7 evet olduysa rabbimden gelmiştir yapacak bir şey yok üzülmem ama yetebileceğimden korkarım bana kalsa ben bebeğim okula başladığımda isterdim ama kaza oldu işte korunurken aslında olmadığına eminim ama öyle kuruntu yapıyorum ki içim de bir kasvet sıkıntı nefes alamıyorum kaygıdan