umyhl Arkadaşlar merhaba, bayrampaşa çevresinde devlette veya özelde önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı?
mervee345 umyhl merhaba ben Merve hanıma gidiyorum Bayrampaşa devlette gayet güzel muayene ediyor güzel anlatımı var hatta yarın gideceğim
mervee345 umyhl 6 aydır gidiyoruz herhangi birşey olduğunda sanırım randevusuz bakıyorlarmış yarın bi bakacağım randevum yok alırlar inşallah
Jeliboonn umyhl rica ederim gerçekten çok iyi doktor randevu bile kolay bulunmuyor uzaktan bile gelenler var Oben hanıma bir bakın derim yani