barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Bebeğim 11 ay 19 günlük. Biz menenjit aşımızı olmadık. Sizlere sormak istediğim bu süreçten sonra olabiliyor muyuz? Yoksa geç mi kaldık.
MeetJoeBlack barisinannesi35 yaptırabilirsiniz , başladığınız aya göre doz sayısı ayarlanıyor. Şimdi başlarsanız 3 doz bexsero, 2 doz nimenrix yapılır. 1 yaşından sonra başlarsanız 3 doz bexsero, 1 doz nimenrix yapılır.
cicekkiz20 barisinannesi35 menenjit aşısının bir yasi veya zamanı yokmus hacca gidenlere bile yapılıyormuş
barisinannesi35 cLearQueen yaaa :)çok teşekkür ederim inanın biraz da olsa rahatladım🙈😊 biz de biraz geciktirelim dedik ama araya kaynadı gitti
cLearQueen barisinannesi35 hatta daha bugun aradm sordum doktora yani 🤭 iyi denk geldi.. doktorum kendi cocuklarina da 2 yasindan sonra yaptirmis
barisinannesi35 MeetJoeBlack çok teşekkür ederim:) onların farkı ne acaba? Sanırım okuduğuma göre bexsero ateş yapıyormuş
barisinannesi35 cLearQueen ay süper bir denk geliş olmuş gerçekten :) ay iki yaşa kalmam da yine 1 yaşından sonra yaptırırım:)
MeetJoeBlack barisinannesi35 fark olarak ikisi farklı grup menenjite etki ediyor. Yani ikisinin de yapılması gerekiyor .bexsero daha ağır diyorlar ateş açısından .