Misskokulum meliss14 baby me kullanmayı düşünüyorum duru granül kullanıyorum su anlık bebeğim 4 aylık sanırım lekelerle bas edemiyor ek gıda zamanı da yaklaşıyor değiştirecek gibiyim
FatosYK meliss14 sıvı kullanmıyorum normal toz deterjan dalan duru dalin hacışakir hangısı denk gelirse. Yumusatıcıyı sıvı kullanıyorum chicco
MihraKus Deletedmom781 bende rendeliyorum beyaz sabunu öyle döküyorum makinaya siz sıvı haline Nasıl getiriyorsunuz
Deletedmom781 MihraKus ben rendeliyorum suda eritiyorum. Sonra sogugunca 5 litrelik siseye aliyorm uzerini su ile tamamliyorm. Beklesikce koyulasiyor zaten 5vlitre suya yarim yada 3/4 sabun yeterli oluyor. 1 tanesi fazla koyu oluyor hatta
Zynp24 zehra41 kokusu yok ağartma yapmıyo zararlı içeriği yok diye aldım.... memnunum ama leke çıkarmada çok etkili değil doğal olduğu için..
Celestial Mom’s green kullanıyorum. İçeriği temiz fakat kaka lekesi falan kalıyor, onları da makineye atmadan elde beyaz sabunla çitiliyorum. Aynı markanın leke çıkarıcısı var onu deneyeceğim.