23 aylık olmak üzere oğlum çok değişik huyları var. Bazı zamanlar kafayı yiyecek gibi oluyorum bu da olmaz diyerek. Az önce uyuyorduk ( kendisi benimle uyuyor) kalktı ağlamaya başladı. Evimiz aşırı sıcak olduğu için atletle yatıyordum. Üstümü giymemi isteyip ağlayıp durdu bana dokunmadı git diye beni kovdu. Algılayamıyorum artık, uzanırken falan belimiz açılsa kapatmamızı istiyor. Yani bu normal bi davranış mı? Ne yapmam gerekiyor ? Nasıl davranayım lütfen yardımcı olun kafayı yiyeceğim.