Arkadaşlar merhaba. Oğlum dün mandalina yemişti (22 aylık) bugün akşam yemek yedirmeye çalışırken aşırı iştahsızlığı vardı ve birden istifra etti ta dünkü yediği mandalinalar çıktı. Ekşi kokuyordu baya. Sonrasında aradan yarım saat geçmeden ishal gibi kaka yaptı kıyafetine taştı. Neden olmuş olabilir? Üşütme mi yediği bir şey mi dokundu yada farklı bir durum ? Hangi durumlarda doktora götürmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.