Ays1 Kızlar şimdi bizde asla yılbaşı kutlaması yok fakat oğlum 5 yaşında coook istiyor Noel Baba görmek ve çok seviyor biz şimdi yılbaşı etkinliğine götürelim dedik ama günaha mı giriyoruz bilemedim sizce götürmelimiyim oğluma hiç kıyamıyorum çünkü hep hasta bu yaşına kadar hep hastanedeydik yeni yeni kendine gelmeye etrafı görmeye başladı ne yapmalıyız
Snp57asel Ays1 bencede getirin çocuğunuz mutlu olacak onun mutlu olması sizi de mutlu eder 🙂 sonuçta günah olunacak bisey olmuyor ki yanii
bikahveicelimmi Ays1 dünyada ne günahlar var, ne günah işleyenler var. 5 yaşında etrafı yeni yeni görmeye başlamış bi masumu sevindirmek günah olabilir mi? Gerekirse donat etrafı noel babayla, doğruyu yanlışı az daha büyüdüğünde kendi karar versin öğrensin…
O1Anne Ays1 oğlunuza bizim bayramımız değil diyebilirsiniz ben şahsen yapmam üç aylara giriyoruz mesela evi süsleyebilirsiniz beraber biz Müslümanlarda bunu kutluyoruz dersiniz😌❤️
Ays1 O1Anne dediğim gibi yaşıtları gibi değil sürekli hastanede olduğumuz için daha yeni dünyayı keşfetmeye başladı ki zaten ona Noel Baba’nın olmadığını anlattım ama ne kadar anlıya bilirki onun eğlenmesi günah değil tabi ben kendim için sordum bana günah olur mu diye
hfueidjdjhebdb Allah herkese akıl fikir vermiş kendinize sorun noel mi kutluyorsunuz yeni yıla girişinizi mi? Günah diyenler hiç mi secdeden başını kaldırmıyor veya hiç mi günah işlemiyor neyi günah olsun yılbaşının
Ays1 hfueidjdjhebdb 😁😁Noel ile yılbaşı ayrıntısını bilemiyorum sadece Noel Baba kostümlü bir etkinlik oğlum için de sormadım onu götürdüğüm için bana günah mı diye merak ettim
Ays1 hfueidjdjhebdb ben hicbirsey kutlamıyorum sadece oğlumu götürecem ve onun yanında olacam yani eşlik etmiş olacam
O1Anne Ays1 ama çocuğunuzu nasıl yetiştirdiğinizde önemli şimdi durumu anlatmazsanız ilerde de sizi dinlemez ağaç yaşken eğilir bu yaşta iken daha çok bilgileri hafızalarına alıyorlar ben namaz kılarken kızım bana bakıyor tıpkı benim gibi namaz kılıyor mesela çok önemsiz bir konu gibi görünsede bence hassa bir konu
Betelgeuse_ Ays1 dünyanın güneş etrafında 360 derece turunu tamamlamasi kötü bir şey mi? 😃 Niye günah olsun