incbrn yemin ediyorum sizinle aynı durumdayım cuma günü karma aşı olduk o gün neşesi çok yerindeydi ateşi olmadı ama cumartesi gününden beri aşırı huysuzluk uykuya sardıramama, ciyak ciyak ağlama.. Ben de ağlıyorum artık tükendim çok üzülüyorum. Eski neşeli çocuk gitti huysuz bi çocuk geldi yerine