Kızlar normalde regl olmam gerekiyordu hep ay sonu olurum ama olamadım hala 3,4 gündür regl ağrısı çekiyorum.
Bugün sabahtan beri sık sık idrara çıktım idrar yaparken birazda yanma oluyordu ve peşine pembemsi akıntımda vardı ama pede gelmiyordu sadece peçeteyle silince peçeteye geliyordu.
Az önce acile gittim sık sık idrara çıktığımı ve yanma olduğunu söyledim idrar testi yapıldı enfeksiyon çıktı. Sonra doktor birde kültür istedi oda 3,4 gün sonra çıkıyor.
Şimdi bu pembe akıntı enfeksiyondan mıdır yada hala rengl olamadım yerleşme kanaması falan mıdır kafam karıştı 🤔
Normalde enfeksiyonda yeşil akıntı gelirmiş tam bilmiyorum ama benim pembe geldi bütün gün regliye geçemedim yani kırmızı gelmedi
Ama 3,4 gündür de reglye benzeyen ağrılarım var kasık ağrısı bel ağrısı enfeksiyon dan mıdır yani anlamadım idrar yolu enfeksiyon çıktı tek şikayetim sık idrara çıkma birde hafif yanma o kadar ve antibiyotik yazdı doktor ya hamileysem🥹 normalde benim reglim direk kanla başlar hani pembemsi akıntım hiç gelmemiştir şuan bile pembe hala sadece peçeteye geliyor 🥹