talhaninannesiyim Merhaba bebeğim 5 aylık ek gıdaya ne zaman geçmeliyim sürekli sofraya bakıyor yediklerimiz dikkatini çekiyor hatta istekli yeme ve içmeye hal ve hareketlerinden anlaşılıyor, nasıl ve ne şekilde başlamalıyım?
buseselvi talhaninannesiyim ben oğluma doktorunumuzun tavsiyesi ile 5. Buçuk aylıkken başladım ama başını dik tutabiliyor olması önemli diye biliyorum ilk başta sebzeleri buharda pişirip bir iki çay kaşığı tadım ile başlayıp sonra proteinler 3 gün kuralı deneyip verdim alerji ihtimaline karşı
birdemetmaydanoz talhaninannesiyim Ayı bekleyin. İstemesi güzel ama erken. Acelesi yok nasıl olsa. Önce barsak ve midesi hazır olmalı. İlk olarak hafif alerjik olmayan gıdalarla, 3 gün kuralıyla ilerlemeniz lazım. Mide yavas yavas alışacak