irva catalbasoglu Onun yerine tetagil granül kullanın içeriği temiz daha iyi.Her gece calpol vermek iyi değil.🤦 Yani süreklilik hali olmamalı.
nazliminannesi catalbasoglu bizde 6 ayligiz aynı sorunu yaşıyoruz ve tedagil kullanıyoruz etki etmiyo sanki ama yine de veriyorum önceden calpol verirdim sürekli hemşire vermemem gerektiğini bobregine yada ciğerine tam hatırlamıyorum zarar verdiğini söyledi
kuzuanasi Ben veriyordum ama bi işe yaramadı oğlumda ondan devam ettirmedim bol bol yeşil soğan verdim eline bide karanfilli yag sürdüm parmak fırçasıyla damaklarına. Gündğz iyiydide gece çok zor geçti 1 ayın sonunda çıktı şükür
irva eslem00 Canım benim oğlum 4 yaşında.Bizim diş dönemlerimiz de ben hiç sorun yaşamadım çok şükür.Bir de öyle tek tek patlamamıştı biz de dişleri genelde çift patlattı.Azılarda bile öyle ateş huysuzluk yaşamadık.Ben tetagil granül kullanırdım diş süreçlerinde kaşıntısı acısı vs olmasın diye.