ministavsan7 Kızlar kredi kartı borcunu altın bozdurup kapatmak mantıklı mı. Ay da 3-4 bin faiz geliyor masraflar malum sonrasında tekrar birikim yapmaya başlayacağız eşimle Yoksa azar azar kapatmaya çalışmak mı mantıklı ama faiz ödeyerek:/
nazliminannesi ministavsan7 nasıl öderseniz ödeyin bir şekilde o kredi kartı yine aynı düzene dönüyor altın bozup ödedik yine aynı borcumuz var 😂
YumukluSucurtaa ministavsan7 borç hiç sevmem ama borçsuz hiç birşey yapılmıyor siz kredi kartını odeseniz yine borç yapicaksaniz oda var eğer kendimizi tutarız diyorsanız ödeyin
irva ministavsan7 Azar azar ödeyip kapatırdım öyle bir şey olsa.Altının değerli olduğu devirde böyle bir şey için bozdurmazdım şahsen.Ama ödemekte zorlanıyorsanız o zaman yapacak bir şey yok elde ki çare oysa onu kullanın.🙂
KaranimEgem ministavsan7 bizim de 150 milyar kadar var her ay üç dört bin faiz kesiyor bana da geldi ufak tefek altın çocuktan hep bozdurdum kullandım yoksa daha da borçlanacaktık