Çoğu post açıyorum kimse yazmıyor. Ben bildiğim tecrübe edindiğim her posta elimden geldiğince cevsp vermeye çalışıyorum lütfen görmezden gelmeyin.
Oğlum 14 aylık açıkcası çok taraftar olmadığım için bekledim menenjit aşısı yaptıran yaptırmayan yazabilir mi? Yarın dr randevumuz var fakat hâlâ emin değilim yaptırmak konusunda siz ne düşünüyorsunuz yaptırdınız mı?