selambengeldim Dış gebelik geçirdiğinizde önce kürtaj oldunuz mu ya merak ediyorum. Bana sağlıklı gebelik değil dendi kürtaj yapıldı sonrasında dış gebelik dendi. Haftaya randevum var tekrar. Neden kürtaj yapıldı anlamadım rahimde zaten bir şey yok yani
endoplazmikretikulumiste selambengeldim kürtaj kalınlaşan rahim duvarını dökmek için yapılır dış gebelikte , sonrasında da metotreksat yapılır biz doz
Qunqnir endoplazmikretikulumiste Merhabalar sizlere bir soru sormak istiyorum. Peki bu kürtaj işlemi anestezi olmadan mı yapıldı ? Bir arkadaşım bu durumu yaşıyor ve önce kürtaj anestesiziz yapıldı, şimdi de iğne vuruldu. Bunun prosedürü bu şekilde mi ?
Pamukpasta selambengeldim ben boşuna olduğumu düşünüyorum. çünkü doktor bana hoc bı yerde görünmüyor rahimdeyse ve sağlıksızsa kürtajla yok olmuş olur demişti.bende kurtulmak istedim bir an önce diye kabul ettim.fakat kürtaj sonrası 5. Gün kontrol lde beta HCG daha da yükselmişti çünkü sol tüpteydi gebelik oluşumu.ultrasona bile almadan sevk yazdı bana
Qunqnir Merhabalar sizlere bir soru sormak istiyorum. Peki bu kürtaj işlemi anestezi olmadan mı yapıldı ? Bir arkadaşım bu durumu yaşıyor ve önce kürtaj anestesiziz yapıldı, şimdi de iğne vuruldu. Bunun prosedürü bu şekilde mi ?
selambengeldim Qunqnir ben özelde oldum anesteziyle yaptılar yani uyutup yaptılar, devlette sanırım uyutmadan yapıyorlar
endoplazmikretikulumiste Qunqnir devlette yok diye biliyorum anestezi, sonradan değişmiş olabilir ama özelde anestezili
Qunqnir endoplazmikretikulumiste anladım. Keşke önceden bilseydik anestezi ile olan yere götürürdük. Travma oldu resmen arkadaşımda