Selam arkadaşlar, başlıkta da yazdığım gibi bebeğim 11 aylık ve son üç gündür gece uykusuna geçiş saatinde yani 8:30 gibi yatırıyoruz, 10dk uyuyup uyanıyor ve bir daha 11-12 ye kadar uyumuyor, şuan saat 11:37 ve hala uyanıkkk😭😭
Eşimle baya bitik durumdayız, niye böyle yapıyor bu çocuk, oda sıcaklığı vs herşeyine dikkat ediyorum, son uykusunu da öğlen 11:30 la 13:00 arası yapmıştı, derdi nedir anlayamıyoruz, ne zamana kadar sürüyor bu uyku problemleri, ileriki yaş anneleri bir şeyler desin bir umut versin bizim gibilere🥲🥲