eylulneva0925 Kızlar elimde 1 kilo 350 gr mama var fazladan almıştım kızım içmediği için kaldı öyle isteyen olursa 700 e verecem son kullanma 21.08.2025 yazıktır boşa gitmesin alınmıyor zaten
eylulneva0925 denizalismom hayır tabiki kutulu şekilde açılmış olsa direk çöpe atarım ki kaç kutuda öyle attım
sokomellalparslan supermananne elimde aptamil 1 numara mama var fazla şuan uygun fiyata satıyorum ilgilenirseniz dolap hesabımı atarım Kapalı 900 gr bendeki