zehranisaa 40 ından sonra kendisi tutmaya çalışıyordu ben de güçlendirmek için yüz üstü koyuyordum sevmeyip ağlıyordu kucağıma alıp kendimi geriye yaslayarak aramızda boşluk bırakıyordum kafası havada kalıyordu böylece şuan tam iki aylığız sürekli dik tutmaya çalışıyor yorulup bıraktığı da oluyor ama genelde dik tutabiliyor