buse12348 Merhaba anneler.19 gün önce sezeryan oldum.Bugün sezeryan yerimde nokta kadar yerden sarımsı akıntı gördüm ve diğer tarafından da dikişin bağlandığı yerde misina tarzı ip vardı sizce neden olmuş olabilir?
seydaa00 buse12348 daha yaran çok taze korkma geçer bende de oldu doktorum sorun yok dedi bi doktoruna sor istersen ama tam anlamı ile iyileşmesi bir kaç ay sürecek sadece dışardan iyileşince bitmiyor iş o misina gibi şey de sanırım yapıştırırken kullandıkları birşey
glsn4_4 buse12348 çok yeni daha zaman tanı kendine ama pandumanı ihmal etmeyin ben bir pansuman bir kantoron yağı sürmüştüm hızlıca toparlanır
fatihunal buse12348 İptir canım o çekme sakın düşmesini bekle ben iki sezeryan geçirdim ikisinde de ip attı doktor normal ama sakın sen çekme düşmesini bekle dedi
denizse buse12348 bende sezeryan oldum hastahaneden taburcu olmadan son pansumanı yaptılar ve daha gerek yok demislerdi ama bana doktorum dikis yerinde kanama sarı akıntı vs olursa ihmal etme gel demişti bence bı gidin enfeksiyon kapar dikişi falan açılır Allah korusun zor bir işlem zaten risk almayın derim geçmiş olsun ❤️
buse12348 seydaa00 yarın genel cerrahiye randevum var da bakar mı sizce ufak açık gibi geldi sanki bana ama
buse12348 glsn4_4 peçete koydum su an pansuman için malzemem yok yarın yapmaya başlasam olur mu acaba
mrzysm buse12348 bende sezeryan oldum hastaneden çıkmadan önce bir kere tek pansuman yapıldı su geçirmez bant yapıştırıldı bir daha pansumana da gerek yok denilmişti bende hiç yapmadım
naz2017 Kızlar bende 2 ay oldu bitiş yeri değil ama diğer uçta çok küçük delik gibi oldu doktor krem verdi daha bi gelişme yok birde kızarıklık nezamn geçer acaba önceki sezeryanlarımı hatırlamıyorum Vallah ama çabuk geçmişti
gocmenkusu34 buse12348 akıntı nasıl çokmu benim çok fazlaydı gittim içini boşalttılar hergün pansuman falan yaptım evde enfeksiyon kapmıştı
ilknur_3563 buse12348 5ay 20 gün önce 5. sezaryeni yaptım hiç birinde yaşamadım bu sezaryanda yaşadım benim de açıklık vardi 3 yerden ellediğimde elime sari akıntı geliyordu doktora gittim antibiyotik verdi zamanla gecti
ozr42 buse12348 bendede olmuştu içinizin rahat etmesi için doktora gidin. Ulturasonla bakıyorlar . Benimki sivilceler varmış dikiş içinde onlar patlamış kanamıştı bile küçük küçük.
buse12348 Doktora gözüktüm kızlar.Antibiyotik verdi batikonla pansuman yap yapışır gider korkulacak bişey dedi