Kızım zıplamadı hatta duz yerde 1cm zıplamadı. Çok korkardı bir yere vurmasın hep temkinliydi doğuştan . Sonra yatakta kendine otun yaptım zıpladı zıpladı eğlendi sonra ordan yastıklara teşvik ettim sonra da minicik yerlerden mesela kaldırımdan yola falan öyle öyle alıştı şu an 4 yaşında ve hala yataktan direk yere çok nadıren zıplar