Kizlar gunde kac kez mama veriyorsunu kac kez ek gıda veriyorsunuz? Benim kizim mamayi sadece gece yatarken iciyor iki kez 90cc120cc60cc da olabiliyor .sabah kalkiyoruz 60cc mama sonra kasik mama 12de ek gida 3de ek gida 6.7gibi ek gida 11de mama .sizce fazlami ?zaten ek gida 150cc falan yiyor fazla yok .iki gundu biraz beslenmesi azaldi zorla yediriyorum .acaba fazlami verdim şimdi tiksiniyormu diye yemiyor?