Apo33 Merhaba kızlar 17 aylık oğlum için pekmeze başlamak istiyorum aktar andız pekmezini önerdi kullanıp memnun olan var mı acaba??
Apo33 Ikrazumra19 bende aktara gidince ögrendim internetten biraz araştırdım olumsuz bişey yazmıyor ama kullanıp memnun kalan var mı acaba
Ikrazumra19 Apo33 inan burda gordum ilk defa normal uzum pekmezi ve keciboynuzu biliyorum onlari veriyorum ama andiz duymadim