Aslında mantık çok basit düşük karbonhidrat yüksek protein ve sebze ile beslenme. Tabi ki günde 2 litre su. Bence aralıklı oruç çok mantıklı öğlen 12de güzel bir kahvaltı bir iki yumurta bir dilim ekmek peynir zeytin domates salatalık vs.. Saat 3 gibi ara öğün kahve meyve kuruyemiş gibi ne seviyorsanız.Aksam da 2 gün sebze yemeği yanında yoğurt ayran cacık salata vs..2 gün kuru baklagil yine yanında yancilar sonraki 2 günde et balık köfte tavuk yine yanında bol salata şeklinde. Akşam 7den sonra da sade soda kahve çay dışında hcbsey yememek. Zamanında bu şekilde 20 kiloya yakın verdim hem de tok kalarak