Merhaba. 14 sylık oğlumun doğdugundan beri göz kanalı tıkalı masaj yaptık açılmadı. 3 ocakta kanal acmak için sondaj ameliyatı olacak. Gecmezse 3 ay sonra tekrar yinede gecmezse 2 yasında tüp takılacak dedi doktor. Bu ameliyatı yaptıran iyileşen var mı, sürec nasıl? Çok endişeliyim