Esmos3506 bende geçen aya kadar çalışıyordum 1 aydır işsizim 🥹 sizin projede de küçülmeye gidildi diye biliyorum Hepsiburada bölümünde de küçülmeye gidildi, takım liderimle görüştüm, insan kaynaklarıyla vs görüştüm bu ay yeni projeler geleceğini ve uygun bir proje geldiğinde bana ve arkadaşıma geri dönüş yapılacağı bilgisi verildi bakalım bekliyoruz umarım dedikleri gibi olur 🥺