grbtt Kızlar 45 gün önce sezaryen oldum. İlk günden beri kabızım öncesinde böyle bir problemim yoktu emziriyorum bu durumu yaşayan var mı?
zezelik85 Evet bende doğumdan 1-2 hafta sonra inanılmaz kabızlık çektim duphalac şurup iyi gelebilir bir de dut kaynatıp içebilirsiniz hem süt de yapar