tazeannisko Düzenli beslersen tabii ki artar neden artmasın. Biz ilk 2 ay 800, 3.ay 500 gr almıştık. İlk doktorumuz çok az hemen mama başlayalım dedi tabii ki başlamadım ve direkt doktorumu değiştirdim. Şu anki doktorumuzda 500 gr kesinlikle az değil, sadece sınırda mamaya gerek yok besleme düzenine dikkat et sağlıklı şeyler tüket dedi. Ben ilk doktorun salaklığına uyup emzirmek için saat tutmuştum 3 aylıkken bana 5 saatte bir emzir demişti ben de doktor vardır bi bildiği dedim uydum çocuk 500 gr aldı. Sonrasında oğlum ne zaman isterse o zaman emzirdim ve emzirme sürelerini uzun tuttum çok şükür toparladı. Şu anda 14,5 aylık🙃