sareceymer bebekler de karakter meselesi mizaç meselesi evet bazıları uyumuyor dişten oluyor, gazdan, huysuzluktan her şey olabiliyor bir de o aylarda uyku gerilemesi oluyor ondan da olabilir ama gündüz 3 saati aşan uykusu varsa uyandırmak getekşyor ben bunu yapıyorum gece rahat ediyoruz çok şükür gündüz çok uyursa gece uyumuyor gündüz 20ndknuyur isterse isterse 1 saat ama daha sını ıyutmam bu şekil söylüyor uzmanlar da ben biraz dediklerine takılıyorum denedim işe yaradı bizde rutinimoldu benzer saatlerde uyuyor, uyanıyor