Yazın kaynanamlarla beraberiz yatmaya gidiyorum evime 😒 gitmelerine üç ay kala uyuz oldular son bir ayı aşırı zor geçti öyle kaşıntı vardı ki vücutları komple yara oldu kendilerini kaşıyıp çocuklara dokundular çatal kaşık tuttular haliyle bizde temas etmiş olduk eşime defalarca dedim alışveriş yapıp kendi dairemizde geçelim bize uyuz geçerse çoluk çocuk mahvolurum dedim anlamadı eşimin annesi babasıda demedi ki alın çocukları onun evinize bu hastalık geçerse çok zor demediler sırf evde iş güç hallolsun diye hepsi bize zora attılar 😓 gideli iki ay oldu iki haftadır geceleri deli gibi kaşınıyorum yedi aylık çocuğum var emiyor benimle yatmak istiyor illaki geçmiştir benim kaşıntıdan bel altımda baya yaralar oldu bebeğimdede karın bölgesinde kaşınıyor benek benek oldu kocaman iki sivilce çıktı çok huysuz büyük ihtimalle kaşınıyor evde uyuz için kükürtlu krem var onu sürdüm bebeğime birazdan bende sürüp öyle yatıcam