suheyla92 doktoruma danışmadığımı veya çocuğumu kendi kafama göre beslediğimi size düşündüren ne acaba? Tekrar dikkatli okursanız her bebeğin farklı olduğunu ve benim bebeğimin doğduğundan beri iştahlı olduğunu belirtmişim. Mama hayatımızda yokken sadece beni emerken de böyleydi ve evet kilo alımı çok çok iyiydi doktorum da maşallahını söylemişti. Demem o ki benlik bir şey değil hanımefendi bebek iştahlı veyaa yapısal nokta :)