Kızlar 6 haftalık hamileyim önce dış gebelikten şüpelenildi değerlerim düzenli artmadığı icin sonra kücücükte olsa kese göründü ve 1 hafta sonra gel dediler cuma günü gidicem ama az önce farkettim böyle cok acık kahverengi akıntı gelmiş normalmi bu durum bidaha olursa yada yarın gitmeyi düşünüyorum