Selam kızlar bebeğim bugün 1 aylık oldu. Özellikle emerken bazen de normal zamanda sanki nefesini tutuyor ya da kesiliyor. 1-2 saniye sürüyor sonra derin nefes alıp düzeltiyor. Çok korkuyorum artık doktora götürdüm şekerine değerlerine baktılar normal dediler. Sarılığı yüksek onunla uğraşıyoruz ve doğduğunda solunum sıkıntısından 1 hafta küvezde kaldı. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi?