Görümcemin kızı 2.5 yaşında. Yazın günde 2 kez parka gittiği, aktivitelere katıldığı için öğlen hemen uyuyordu. Şimdi havalar da soğuyunca çocuğun hareketleri kısıtlandı, yorulmuyor. Malum 2 yaş bebesi, uyutmaya çalışınca daha da hırçınlaşmış. Havalar ısınana kadar saldı öğle uykusunu 😂