Kızlar sizde kendimi gördüm ve yazmak istedim😒 10 ay 16 günlüğüz 2. Aydan sonra biberon reddi başladı beni hiç emmedi halanaynı biberonu bıraktı 12 tane biberon var evde ek gıdayla hiç arasınyok. Kesinlikle karşı oldğm şeyi yapıp tv ile yedirtorum zorla malesef inş siznkiler geçer😒😒