alizum182 Bebegim 9 aylik olmak üzere ama hala ek gida almıyor. Her öğün ısrarla hazırlıyorum ama varsa yoksa meme. Sadece emiyor. Çok üzülüyorum. Var mı aynı durumda olan??
-SweetPanda- alizum182 Benim kızımda 6 aydan sonra 12inci aya kadar ek gıda aldı sonrası yok, şu an 23 aylık bi kaç güne 2 yaşına giricek. Çeşit çeşit yemekler hazırlıyorum ağzına koyduğum gibi hoopp diliyle atıyor hepsini. Napcaz bilmiyorum🥲
asemada Hiç mi kabul etmiyor yoksa bir kaç kaşık alıyor da tadını mı sevmiyor? Benimde 8 aylık kızım var bir ay oldu ek gıdaya başlayalı biraz gem başlamak zorunda kaldım bizde sıkıntılıyız yedirmiyorum zorlamakta istemiyorum ama en fazla 2-3 kaşık yiyor
alizum182 Yemiyor ağzını kitliyor resmen. Farkli şeyler deniyorum hani birini begenmese birini beğenir diye ama yok yani