svncgldgn çizgi şeklinde olanı saymıyormuşuz.. üstüne basa basa kaç kere sordum ve darladım kendisini. 3 tane de alerji doktoru gezdim. İkisi diyeti açmam konusunda ısrarcıydı. Sadece süt ürünlerini en sona bırakacağım. Geçmeyen pişik, şiddetli egzama, kilo alımında azalma veya durma gibi durumlar daha önemliymiş…