Nisan ayında kocamla tatil planımız var 18 aylık şuan oğlum emzirmeyi bıraktıracağım çünkü aşırı bağımlı bütün gece emiyor ve beslenmesi berbat ben şimdi başlayayım diye düşündüm eşimde şubat başı bıraktır Ocak ayını da atlatalım emzir diyor sizce be yapmalıyım şubatın ortası gibi bıraktırsam Nisan ayında gitsem alışmış olur mu çocuk ???