Merhaba anneler şimdi benm oglum 2.5 yaşında konuşabiliyor cümleler kuruyor tuvaleti öğrendi çoktan aktif bir çocuk yanlizca su 6 aydır ağlama krizleri geçiriyor elindekileri fırlatıyor bir anda ve arada bir çok sık değil dediklerini yaptiklarini tekrarlıyor bu otizm beliritisi mi yani ben büyüme atağı diyorum çünkü yeni bir kardeşi oldu onun kiskancligida var haliyle dikkat çekmeye çalışıyor onu da anlıyorum ve ailenin ilk torunu diye çok şımartılmıs bir halde hayır nedir bilmiyor hayır dediğimiz zaman ağlıyor hemen sizce bu durum bu hastliga mi işaret nolur iki gündür uyku uyumaz oldum düşünceden