Arkadaşlar merhaba 5 ay 12 günlük oğlum var 5. Ayına girdiğinden beri inanılmaz bitik durumdayım gündüz uykuları toplam 15-20 dakika sadece 5 er dakika uyuyor koyduğum gibi uyanıyor sürekli mızmız sürekli ağlıyor hep kucağımda inanın kendime 5 dakikam yok kucağk da yemek yapmaya çalışıyorum o kadar yoruldum ki eskiden bir düzeni vardı 9 gibi en geç gece uykusuna geçerdi şimdi 2-3 e kadar uyumuyor hep ağlıyor en geç 6 da uyanıyor bitmiş durumdayım onunla beraber ağlıyorum artık tetagil aldım diş ağlırıları için çünkü inanılmaz hırçın davranıyor her şeyi ağzına götürüyor omzumu artık parçaladı bu ay da rahat edersin diyorlardı en kötü ay bu ay oldu bu ne kadar sürer atak mı bu bilmiyorum ne yapmam lazım lütfen akıl verin çok kötüyüm