Ayseee12_ kırmızılık bu şişlik ta asagı indiğinde oluyor sonra o gidiyor ve bir anca çizgi gibi nasıl anlatsam kabuk bağlamış gibi ya d neşterle - minik bi çizik olmuş gibi düşünün o kadar ince ama görünüyor. Elinize geliyorsa o da tamamen bebeğinize bağlı hızlı veya yavaş çıkarabilir. Bizim baya yavaş çıkıyor mesela kaşığa çın sesi gelir elinize gelirse dişi gelmiştir o aşamalarda çok huzursuzluk olmuyor. Bu zaman bebek dilini sürüyor agzını tuhaf yapıyor oradaki dişi farkedip alışmaya çalışıyor falan