YumukluSucurtaa yani tabi şirket olduğu için bağkur olması gerekiyor benim dükkanım yok mesela tabi ilk aylar zorlu oluyor çok zamlandi hatta bende buna bu kadar odeyecegime işimi buyuturum dedim eşime devrettim şirketimi magazami resmiyette onun sigortası var kendime de part time çalışan sigortası yaptırdım bana böyle kolay oldu prim günü dolduruyorum çünkü, önceden teşvik vardı kadınlar şirket açınca 1 sene odemiyordu da kalktı diye biliyorum