annemioldumbensimdi_ merhaba benimde 3 yaşındaki oğlumda bir hafta önce oldu çok şükür ilaçsız atlattık .Bu süreçte nebulizatör ile hava verdim bol bol ıhlamur içirdim ,nar ve portakal sıkıp verdim , kemik suyundan çorba içirdim ve gece yatarken sırtına akgünlük tütsülü pamuk koydum 3 günde atlattı bu süreçte ateş yoktu öksürük ve geniz akıntısı vardı . Balgamın seyrelmesi kolay atabilmesi için bol sıvı verin ve odayı nemli tutun.