hndnr Merhaba arkadaşlar,kızım 11 aylık oldu emzik almamıştı ama uykuya geçirirken ve uyandığında geri uyutmakta zorlanıyorum bıraktığım da ağlıyor vs.Acaba şimdi emzik kullansam mı diyorum uykuya geçişlerinde ?öneriniz var mı acaba?
3kedili2bebekli hndnr almaz büyük ihtimal ya bir de şu an 1 yaş sendromuna giriyor normal yani 2-3 ay sürecek biraz uyku inadı
lilac hndnr emziğe alışmış olsaydı da bu dönem biraz uyku gerilemesi yaşayabilirdi emzik tam çözüm olmuyor. Oğlum 14 aylık emziği nasıl bıraktıracağımı düşünüyorum o yüzden hiç başlamamanız daha iyi olabilir.😆