Merhabalar. Eşimin tarafında evlendikten sonra kadınlar toplanıp ev görmesine gidiyorlar. Ben evlendikten sonra çalıştığım için ve evim de uzak olduğu için bir türlü fırsat bulup gelemediler. Bebeğim oldu, bir buçuk yaşına girdi, sünnet oldu derken artık hepsini aradan çıkaralım gelelim dediler. Çocuklarla beraber 15 kişi kadar olur diye tahmin ediyorum. Yemekli olarak alacağım adetleri öyleymiş. Ama daha önce hiç bu kadar kişi ağırlamadığım için ne yapacağımı bilemiyorum açıkçası. Önerilerinize açığım, şimdiden teşekkür ederim.