mrvbnli Elleri balon balon oldu ağzı o kadar yaraki asla bişey yiyemiyor tavsiyesi olan atlatmış olanlar yazabilir misiniz çok zorlanıyorum 😔
Asyade mrvbnli Benim kızım da 10 aylık geçirdi. 4.günden sonra azalmaya başlıyor. Kendiliğinden geçiyor. Bu süreçte bir şey yemeyebilir sıvı şeyler tüketebilir sadece. Maalesef ilacı kremi vs yok diye biliyorum
Kuzularinanasi mrvbnli agiz icin karadut özü icirin.bizim hafif gecti agizda cikmadi.oyuzden kolay atlattik.1 haftaya söner .ama agizdakiler sknti tabi sizin,eczaneden karadut ozlu agiz spreyleri var onu da alabilirsiniz
Poncikkkk mrvbnli ağrısını hafifletmek için ağrı kesici ve jel verilir ağız yarası için dut şurubu kullanabilirsn bu hastalık bulaşıcı dikkat et kardeşine falan bulaşmasn genelde Kendiliğnden gecer 5-7 güne