Bebeğim 20 günlük anne sütü ile besliyorum.ama çok kusuyor doktor reflu olduğunu söyledi 2 saate bir emzirmemi ve 30 dk falan dik tutmami birde reflu yatağı onerdi.hepsi tamamda 2 saate bir nasil emzireyim dayanmıyor ağlıyor emmek istiyor.basina Boyle bir şey gelen oldumu?bebeğinizin kaç saatde bir emziriyorsunuz?