sujn Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğim var sol göğsümü emmiyor denecek kadar az emip bırakıyor ve haliyle o tarafta sütüm baya azaldı ne yapmalıyım böyle olup düzelen varmı psikolojik olarak çok yıprandım artık 😔