Merhaba ben de bu durumu çözemedim.ve 1 yılı geçti sadece bana söylüyor.çok yorucu,kendisi yapabiliyor aslında sma yapmıyor. zamanında babaya da ,ananeye de söyleyebilirsin diyordum sık sık hayır sadece sana söyleyeceğim diyordu gerçekten de öyle yaptı 🤦🏻♀️artık inat boyutuna getirdi ben de pes ettim .kendi kendine yapmasını bekliyorum artık