Bir haftadır ciddi bir süt azalmam vardı . Aşırı stres yaptım ve artırma sürecindeydim . Bugün adet oldum . Doğumdan sonra ilk kez 2. Ayda oldum yani . Azalışı reglye bağlamam saçma mı ? Adet bitince hormonlar eski haline dönünce sütüm normale döner mi ?